Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца рэспубліканскім гандлёвым унітарным прадпрыемствам «Белзарубежгандаль» па заявах грамадзян
Асноўныя нарматыўныя прававыя акты па агульных пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур:
Найменне адміністрацыйнай працэдуры ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 |
Адказная службовая асоба за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры (П.І.І., пасада, нумар кабінета і працоўны тэлефон) | Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры | Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры | Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры | Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ГЛАВА 2 |
|||||
2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі | Жэбрык Юлія Міхайлаўна , начальнік аддзела юрыдычнай і арганізацыйна-кадравай работы, у яе адсутнасць – Рапапорт Уладзімір Яўсеевіч , вядучы юрысконсульт,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 711, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак:12:30-12:50. |
— | бясплатна | 5 дзён з дня звароту | бестэрмінова |
2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасадзе. | Жэбрык Юлія Міхайлаўна , начальнік аддзела юрыдычнай і арганізацыйна-кадравай работы, у яе адсутнасць – Рапапорт Уладзімір Яўсеевіч , вядучы юрысконсульт,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 711, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак:12:30-12:50. |
— | бясплатна | 5 дзён з дня звароту | бестэрмінова |
2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы | Сідарава Таццяна Аляксандраўна , вядучы эканаміст па працы аддзела юрыдычнай і арганізацыйна-кадравай работы, у яе адсутнасць – Жэбрык Юлія Міхайлаўна , начальнік аддзела юрыдычнай і арганізацыйна-кадравай работы,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,711, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
—
|
бясплатна | 5 дзён з дня звароту | бестэрмінова |
2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання) | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
— | бясплатна | 5 дзён з дня звароту | бестэрмінова |
2.5. Прызначэнне дапаможніка па цяжарнасці і родах | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
лісток непрацаздольнасці даведка аб памеры заработнай платы – у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для назначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў |
бясплатна | 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц | на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
заяву
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу даведка аб нараджэнні дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіця ва ўзросце да 6 месяцаў, назначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросце да 6 месяцаў) – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь і рэгістрацыя яго нараджэння праведзена органам, які рэгіструе акты грамадзянскага стану. , Рэспублікі Беларусь пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне аднаго з бацькоў, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не менш як 6 месяцаў у агульнай складанасці ў межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу нараджэння дзіцяці, зарэгістраванага па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – для асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (пры наяўнасці такога пасведчання) і дакументы і ( або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, – для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь), – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы пасведчанні аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшых за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў) выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца на ўсыноўленага (удучачанага) дзіцяці (усыноўленых (удучачаных) дзяцей), у адносінах да якога (якіх) заяўнік звяртаецца па назначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці ) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх падапечных дзяцей) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці папраўчай калоніі – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства , якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваныя па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь) |
бясплатна | 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц | адначасова |
2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміна цяжарнасці. | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
заяву
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камiсii выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе |
бясплатна | 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц | адначасова |
2.9. Прызначэнне дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
заяву
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу пасведчанні аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей – не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў) дакументы і (або) звесткі, якія пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь (за выключэннем асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь), – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь і (або) рэгістрацыя яго нараджэння праведзена кампетэнтнымі органамі замежнай дзяржавы выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданню заяўніка) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню, у зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах даведка аб знаходжанні ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў або выпіска (копія) з загада аб прадастаўленні водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпускі па догляду дзяцей) – для асоб, якія знаходзяцца ў такім водпуску выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі маці (мачасе) у поўнай сям’і, бацьку ў няпоўнай сям’і, усынавіцелю (удачарыцелю) дзіцяці – пры афармленні водпуску па догляду дзіцяці дасягненні ім узросту 3 гадоў (водпускі па догляду дзяцей) або прыпыненні прадпрымальніцкай, натарыяльнай, адвакацкай, рамеснай дзейнасці, дзейнасці па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншым членам сям’і або сваяком дзіцяці даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці папраўчай калоніі – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ва ўказаных установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу дакументы, якія пацвярджаюць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспублікі Беларусь заключаны міжнародныя дагаворы аб супрацоўніцтве ў галіне сацыяльнай абароны, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства , якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваныя па месцы жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь) |
бясплатна | 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц | па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў |
2.9-1. Прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
заяву
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў) даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам, – прадстаўляецца на адно дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, якое навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай). выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданню заяўніка) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі або назначэння дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям’і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (водпуску па догляду дзяцей) або тым, хто прыпыніў прадпрымальніцкую, натарыяльную, адвакацкую, рамесную дзейнасць, дзейнасць па аказанні паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і які не з’яўляецца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам) у поўнай сям’і, бацькам у няпоўнай сям’і, усынавіцелем (удачарыцелем) дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне. , дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы або аб вызваленні яго з-пад варты – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай |
бясплатна | 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц | на тэрмін да даты наступлення абставін, якія цягнуць спыненне выплаты дапамогі |
2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
заяву
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў) выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданню заяўніка) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці пасведчанне інваліда або заключэнне медыка- рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля), якія з’яўляюцца інвалідамі даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў)) або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў каляндарным годзе, які папярэднічае году звароту, – для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям’і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям’і, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля) даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне. , дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы або аб вызваленні яго з-пад варты – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай |
бясплатна | 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц | па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім назначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту |
2.13. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў) | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
лісток непрацаздольнасці | бясплатна | 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц | на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.14. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
лісток непрацаздольнасці | бясплатна | 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц | на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.16. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
лісток непрацаздольнасці | бясплатна | 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц | на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу | бясплатна | 5 дзён з дня звароту | бестэрмінова |
2.18-1. Выдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцей | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу | бясплатна | 5 дзён з дня звароту | бестэрмінова |
2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі. | Жэбрык Юлія Міхайлаўна , начальнік аддзела юрыдычнай і арганізацыйна-кадравай работы, у яе адсутнасць – Рапапорт Уладзімір Яўсеевіч , вядучы юрысконсульт,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 711, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
— | бясплатна | 5 дзён з дня звароту | бестэрмінова |
2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу | бясплатна | 5 дзён з дня звароту | бестэрмінова |
2.24. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай у лагер з кругласутачным знаходжаннем | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
— | бясплатна | 5 дзён з дня звароту | бестэрмінова |
2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў. | Жэбрык Юлія Міхайлаўна , начальнік аддзела юрыдычнай і арганізацыйна-кадравай работы, у яе адсутнасць – Рапапорт Уладзімір Яўсеевіч , вядучы юрысконсульт,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 711, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
— | бясплатна | 5 дзён з дня звароту | бестэрмінова |
2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах. | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу | бясплатна | 3 дні з дня звароту | бестэрмінова |
2.35. Выплата дапамогі на пахаванне | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
заяву асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю пахавання памерлай (загінулай)
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка даведка аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістраваная ў Рэспубліцы Беларусь пасведчанне аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) – у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей) даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з’яўляўся навучэнцам, – у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў. працоўная кніжка і (або) іншыя дакументы аб стажы працы памерлай (пры іх наяўнасці) – у выпадку смерці асобы, на якую па дадзеных індывідуальнага (персаніфікуючага) уліку дзяржаўнае сацыяльнае страхаванне распаўсюджвалася менш за 10 гадоў |
бясплатна | 1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц | адначасова |
2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу | бясплатна | 5 дзён з дня звароту | бестэрмінова |
Раздзел 18 |
|||||
18.7. Выдача даведкі аб наяўнасці (адсутнасці) выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з заяўніка запазычанасці па падатках, іншым нявыкананым абавязацельствам перад Рэспублікай Беларусь, яе адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
заяву
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу, або іх копіі |
бясплатна | 5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц | 6 месяцаў |
18.13. Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб | Козік Ліна Вітальеўна , вядучы бухгалтар, у яе адсутнасць – Іваноў Дзмітрый Іванавіч , галоўны бухгалтар,
г.Мінск, пр-т Незалежнасці, 169, каб. № 707,720, тэл. (017) 218 14 51 Час працы: панядзелак 09:00-17:35; пятніца 09:00-16:20; перадсвяточныя дні: панядзелак 09:00-16:35; пятніца 09:00-15:20; абедзенны перапынак: 12:30-12:50. |
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу | бясплатна | 3 дні | бестэрмінова |
<*> Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (іншай арганізацыі), у які звярнуўся грамадзянін, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна.
Парадак падачы заяў:
1. Грамадзянін павінен звярнуцца ў рэспубліканскае гандлёвае унітарнае прадпрыемства “Белзамежгандаль” па адрасе: Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, 220114, пр. Незалежнасці, 169 (паўночнае крыло, сёмы паверх) у кабінет канкрэтнай адказнай службовай асобы за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры або па тэлефоне.
2. Ад грамадзяніна могуць быць запатрабаваны дакументы, якія пацвярджаюць яго паўнамоцтвы, калі за ажыццяўленнем адміністрацыйнай працэдуры звяртаецца прадстаўнік зацікаўленай асобы (артыкул 15 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З «Аб асновах адміністрацыйных працэдур»).
Узор заявы па адміністрацыйнай працэдуры 2.6.-2.12 Пераліку.
Узор заявы па адміністрацыйнай працэдуры 2.35 Пераліку.
Па астатніх працэдурах раздзела заява не патрабуецца.
Вышэйстаячая арганізацыя:
Кіраўніцтва спраў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
220016, г. Мінск, вул. К.Маркса, 38
Рэжым працы:
Пан-Пт з 9.00 – 18.00, абедзенны перапынак з 13.00-14.00
Тэл./факс: 222-35-56
e-mail:udp@udp.gov.by